Espezialistak gara

Merkatu / sektore berriak irekitzea
Dagoeneko bezero, merkatu edo sektore berrietara zabaldu nahi duen produktu/zerbitzu lehiakorra duen Enpresa Handi eta ETE baten profila.
Lehentasunezko merkatuak eta sektoreak identifikatu eta, ahal den neurrian, tokiko eta nazioarteko lehia aztertu ondoren, merkatu eta sektore irekitze operazioetan espezializatu gara.
Gure bezeroen salmenta-taldearen parte gisa, azken bezeroak, banatzaileak edo ordezkariak bilatzen, iragazten, harremanetan jartzen eta bisitatzen ditugu, behar izanez gero, eta, horrela, gure posizio lehiakorra probatzen dugu epeak laburtuz.
Guztia ahalik eta azkarren emaitzak sortzeko helburuarekin. Bezero irekiei jarraipena egiten diegu gure bezeroak bere baliabideekin egitea erabaki arte.

Esportazio-sail pertsonalizatua
Merkatuak ireki nahi dituzten eta esperientziadun salmenta-indar bat behar duten ETE eta startupentzat aproposa.
Salmenta taldearen osagarria da Onura.
Enpresan azkar integratzen gara eta emaitzetan oso zentratuta. Enpresa bakoitzean, hasierako egoera eta esperientzia bakoitzetik, denbora edo pertsonal egokirik ez duten nitxo, merkatu edo sektoreetan sartzea eta garatzea bideratzen dugu.
Neurrira egindako zerbitzua da, bai Start-upentzat, bai Enpresa Handientzat, baita lan egiten dugun mota guztietako ETE ugarientzat ere.
Onuran lehenetsi eta exekutatzen duen proiektu bakoitzerako talde bat eratzen dugu, prozesua bizkortuz, erakundea trebatu eta emaitzak lortuz.

Merkataritza teknologiaren integrazioa
Ekintza komertzialean Online tresnak integratzen ditugu, bezero, merkatu eta sektore berriak lehenesteko, prospektibatzeko eta irekitzeko.
Lineako tresnak aplikatzen ditugu bai merkatuaren prospekzioan, bai helburuen lehentasunetan, bai eta B2B inguruneetan benetako negozio aukerak bultzatzeko ere.
Abiadura, ikusmena eta eraginkortasuna irabazten ditugu, aurrekontua optimizatuz.
Gure webgunea talde-saltzaile baten antzera jartzen dugu lanean: informazioa eta negozio-harreman interesgarriak ekarri behar dizkigu, salmenta-taldeak horiek jarraitu eta salmenta eta bezero bihur ditzan.

Produktu berrien aurkezpena
Produktu bat lehiakorra den ala ez probatu nahi duen enpresa handi baten, ETE edo startup baten profila.
Produktu berriak abiarazteko bi fase nagusi daude:
Lehenik eta behin, probatu kontzeptua garatzen ari den produktua interesgarria iruditzen zaiela baieztatzen duten bezero potentzial gakoekin
Bigarrenik, atera eta saldu horretarako prest gaudenean.
Bi fasetan lan egiten dugu: bilatu, iragazi, harremanetan jarri, bisitatu, eskaini eta saldu.
Bezero irekien jarraipena egiten dugu kontratatzen gaituen enpresak bere baliabideekin egitea erabaki arte.
Eta noski, gure esperientzia transferitzea, emaitzez gain, hurrengo urratsetarako ondorio eta gomendio moduan.