Filosofia
"Ventas Lean"
Salmentari "Lean" filosofia aplikatzen diogu: Lean Strategy + Sales
Merkatuarekin harreman estuan beti, prozesuak bizkortzen ditugu kontratatzen gaituen pertsonaren taldean integratuz: haien izenean planifikatzen, prospetatzen eta bidaiatzen dugu.
Merkatua eta segmentua aztertzen ditugu. Segmentu/merkatu ezberdinetan bezeroen zerrenda laburrak lantzen ditugu potentziala ikusten dugun tokira bideratzeko eta funtzionatzen ez duena azkar aldatzeko.
Ventas Lean: Estrategia. Ekintza. Biderketa.
- Epe labur eta ertainera estrategia eta ekintza plana zehaztea
- Aukera prospezionatzea eta gure produktua/zerbitzua merkatuan probatzea (Negozio/balio proposamena)
- Bezero eta kanal komertzial, banatzaile eta/edo bazkideen bila.
- Salmenten kudeaketa hobetzea eta zabaltzea
ON+ AllBound Salmenta Metodologia
"Salmentetara bideratutako edozein erakunderen helburua lehiakorra izatea, saltzea eta MERKATARITZA INERTIA sortzea da"
Salmenta prozesu orok eta batez ere B2B-k edozein Merkataritza Planetan kontuan hartu beharreko hiru oinarrizko alderdi ditu:
- Bezero potentzial berrien etengabeko prospekzioa: enpresa/pertsona berriekin bilatzea eta harremana etengabe
- "Ez-Bezeroen" leialtasuna: gure bezero potentzial gehienak ez dira egungo bezeroak, aurkitu genituenean ez zeudelako erosteko une egokian. Gure iraganeko bezeroen datu-basearekin kadentzia egokian komunikatzea funtsezkoa da.
- Egungo bezeroen leialtasuna eta hazkundea. Eta bereko beste dibisioetako multinazionalen kasuan.
Horretarako, hiru lan ildo ezarriko ditugu:
- Etengabeko Prospekzioa: Ehiza.
- Aurkigarria izatea: Arrantza.
- Bezeroaz kanpoko leialtasuna: Allbound.
Así, con un ritmo sostenido de prospección y una buena estrategia digital, por un lado iremos detectando empresas con interés real actual y por el otro cada vez tendremos más empresas bien segmentadas y cualificadas a las que hacer seguimiento porque no tienen interés o capacidad real de compra en este momento, pero lo pueden tener un el medio y largo plazo.
Horrela, prospekzio erritmo iraunkor batekin eta estrategia digital on batekin, alde batetik, egungo benetako interesa duten enpresak detektatuko ditugu eta, bestetik, gero eta enpresa gehiago segmentatu eta kualifikatuagoak izango ditugu jarraipena egiteko, interesik edo benetakoa ez dutelako. une honetan erosteko ahalmena, baina epe ertain eta luzera izan dezakete.
Hori da Merkataritza Inertziaren oinarria eta hura "ustiatu" ahal izateko, ON+ B2B Sales metodologia proposatzen dugu, outbound salmenta eta inbound marketing kontzeptuak nahasten dituena.
Gehiago irakur dezakezu 4 artikulu hauetan:
ON + 3 lan-lerro paraleloan: ALLBOUND
- Enpresen prospekzioa eta kualifikazioa.
- Aurkigarria izatea: SEO + SEM
- Sortutako datu-basetik pertsonei zuzendutako edukiarekin elikadura
- Konfiantza
- Detektatu interes uneak (Allbound alarmak)
